בחינה מקיפה של ההיסטוריה,
מראה בבירור שאנשים הולכים אחרי מי שהם רוכשים לו כבוד.
כבוד הוא הכרה בהשראה, במטרה ובמיומנות.
ל.רון האברד.
לאחרונה בעלי ארגונים, שגייסתי להם עובדים בעלי יכולת, מבקשים כלים על איך למנוע את שחיקתם של העובדים הקיימים וגם החדשים.
התשובה לכך, הם כלים ניהוליים וסדר פעולות מדויק שעל המנהל לבצע על מנת למנוע שחיקת עובדים וצוות מיומן ושמח שמונע מאהבה למה שהוא עושה,בזכות מנהל שהוא מנהיג!
שאלות שמנהלים בד"כ שואלים את עצמם:
• מדוע אנשים מכבדים אנשים מסוימים כמנהיגים?
• מדוע הם מכבדים אותם ומתרחקים מאנשים אחרים או בזים להם ?
• איך מנהל אחד משיג שגשוג כלכלי לחברה שלו
• איך הוא מעסיק צוות עובדים שמקבל שכר טוב, בעוד שמנהל אחר נאבק או נכשל?
• האם זהו גורל? מזל?
• איזהוא כישרון מיוחד שיש רק למנהלים המצליחים!!
בפגישה קצרה,אוכל למפות את הקיים כיום
ולבנות לך או למנהל שלך,תוכנית פעולה
של אילו כלים צריך על מנת להנהיג אנשים
בהצלחה!! ולמנוע שחיקה!!
פינת הטיפ המקצועי:
שאלה למועמד למכירות :
"איך אתה מטפל בהתנגדות 'לא מעוניין' ?"
תשובה רצויה : " ברור שאתה לא מעונין, אחרת היית מתקשר אלי ולא אני אליך. והסיבה שאתה לא מעוניין כי א. אתה לא מכיר אותי וב. כי לא נתת לי צ'אנס להראות את מה שאני יודע לעשות.
בוא נעשה הסכם תן לי חצי דקה ואם אחרי חצי דקה, לא תפסתי את תשומת הלב שלך,אני בעצמי אנתק את השיחה מה אתה אומר?"
תמיד על כל "לא" של הלקוח עלינו לתת לו להרגיש הוא צודק ולהסכים איתו על ה"לא".
לדוגמא: אתה צודק שאתה לא מעונין,אתה לא מכיר אותי ואין לך מה מושג מה היכולות שלי…
פינת הפירגון:
"הילה היקרה,
כשהחלטנו להקים מוקד טלפוני חיפשנו גורם מקצועי שייעץ ויכוון.
לשמחתי הרבה מצאנו אותך.
תודה על המקצועיות, השירותיות והנחישות לדחוף קדימה עד להצלחה!
אנו מתמידים בשיטות שהקנית לנו ובטוחים כי עוד ניפגש.
תודה ענקית!"
– אלעד דדון
מנכ"ל ובעלים